Bloog Wirtualna Polska
Są 1 111 652 bloogi | losowy blog | inne blogi | zaloguj się | załóż bloga
Kanał ATOM Kanał RSS
Kategorie
Metin2 -  MMOG z Dalekiego Wschodu - MMOG z Dalekiego Wschodu

Zdjęcia w galeriach.


Jak otworzyć sklep

sobota, 27 września 2008 9:01
Jak Otworzyć?
Jeśli mamy coś konkretnego do sprzedania, idziemy do HANDLARZA RÓŻNOŚCI i kupujemy TOBÓŁ za 500 yang. Następnie idziemy w miejsce gdzie chcemy otworzyć sklep, zdejmujemy zbroję i klikamy prawym guzikiem myszki na nasz Tobół. Wpisujemy nazwę naszego sklepu i klikamy OK. Następnie przeciągamy towary w okno sklepu i ustawiamy cenę.

Jak zamknąć?
Po prostu klikamy prawym guzikiem myszki na okno z nazwą naszego sklepu i klikamy Zamknij Magazyn.

O czym pamiętać?
Nie warto wrzucać do sklepu itemków z małym plusem. Nikt ich nie kupi i po co marnować sobie czas? Słabe przedmioty typu +0+1+2 lepiej sprzedawać u handlarzy. Wyjątkiem są rzadkie przedmioty które nawet na +0 maja wysoką wartość. Np. FMS czy RIP.

Jeśli mamy jakiś przedmiot, który wygląda na wartościowy warto zapytać kogoś w mieście lub sprawdzić na naszej stronie, ile może być warty ,aby nie wystawiać jakiś śmieci za nie wiadomo ile i odwrotnie.

Gdzie najlepiej Otwierać?
Najlepiej w miejscach gdzie dużo ludzi przechodzi, ale równie gdzie będziemy widoczni ,nie radzę wpychać się w ogromne grupki ludzi ponieważ szansa na sprzedanie czego kol wiek spada.

Jak nazwać ?
Nie warto nazywać sklepu typu TANIO ,NAJTANIEJ itp.
Jeśli mamy coś rzeczywiście wartościowego należy podać nazwę itemu w tytule sklepu. Lub po prostu opisać w skrócie co znajdziemy np. Książki, Kamienie, Zbroje ,Bronie itp. Wiadomo jeśli szukamy czegoś konkretnego łatwiej przeczytać w opisie np. FMS+5 niż szukać w sklepach o nazwie Zobacz tu itp. tym bardziej jeśli jest sklepów kilkanaście.
Podziel się
oceń
6
1

komentarze (51) | dodaj komentarz

Jak zdobyć konia?

piątek, 26 września 2008 15:19
Jak zdobyć konia
- Trzeba mieć 25 level
- Misję na konia zleca stajenny
- Trzeba zdobyć medal konny (kupić lub w zdobyć w legowisku małp)
- Gdy już mamy medal stajenny zleca nam misję na zabicie 20 Dzikich Łuczników
Uwaga: Dzicy Łucznicy występuja w grupach z innymi mobami (Dzikim Generałem, Dzikim Sługą). W tym zadaniu NIE chodzi o Silnych Dzikich Łuczników, którzy występują w grupach po 3.
Mamy na to tylko 30 minut. Jeśli się nie uda Medal Konny przepada. Dlatego dobrze jest najpierw sprawdzić gdzie owi łucznicy występują. Użyć biletu konnego żeby dostać się tam szybciej, a zadanie brać od stajennego w drugim mieście.
Jak to zrobić to zadanie: Jeśli boisz się, że sobie nie poradzisz, możesz poprosić kogoś o pomoc. Ty będziesz zabijał łuczników, a on resztę mobów z grupy. Można ten zabijać samych łuczników, a potem uciekać, aż reszta przestanie cię gonić itd. Ale niektórzy twierdzą, że w ten sposób utrudnia się sobie zadanie, gdyż nie zabicie całej grupy powoduje nie zrespawnowanie się ponowne łucznika.
Można robić je w grupie, ale podobno trzeba być jej założycielem.

Kolor Konia

- Biały - podstawowy
- Brązowy - członkowie gildi
- Czarny - założyciele gildi

Karmienie Konia
Koń - siano
Koń Bojowy - powóz (tzw. marchew przemysłowa)
Koń Militarny - czerwony ginseng


Skróty Klawiszowe
CTRL+H - wsiadanie/zsiadanie z konia
CTRL+B - odeslanie konia
CTRL+F - karmienie konia

Wskrzeszanie Konia

Do wskrzeszenia konia potrzeba ziół, które wypadają z bossa na końcu Legowiska Małp.

1.
Zioło z początkujących małp - wskrzeszanie konia
2.
Zioło z normalnych małp - wskrzeszanie konia bojowego
3.
Zioło z silnych małp - wskrzeszanie konia militarnego


Podziel się
oceń
10
1

komentarze (169) | dodaj komentarz

Pierwsze kroki

czwartek, 25 września 2008 20:55

Gdy gra się załaduje twoja postać pojawi się w świecie gry:

Na poniższym screenie opisane są główne elementy interfejsu gry. Po zalogowaniu się do gry, zawsze możesz go wywołać - wystarczy po prostu wcisnąć klawisz 'H'.

Najlepszym sposobem na poruszanie się w grze jest używanie klawiszy W, S, A i D. Do poruszania się postaci można także wykorzystać myszkę - kliknij lewym przyciskiem myszki na ziemi, a postać podejdzie do wskazanego miejsca.

Aby otworzyć okienko z wyposażeniem, wciśnij guzik 'I':

Teraz kliknij na miecz i przesuń go na miejsce symbolizujące rękę - musisz mieć wciśnięty lewy przycisk myszki. W ten sposób możesz "ubierać" swoją postać. Aby "ubrać" postać w dany przedmiot, możesz również kliknąć na przedmiot dwa razy lewym przyciskiem myszki lub raz prawym.

Aby przybliżyć widok (zoom), użyj kółka na myszce. Jeśli chcesz zmienić widok, kliknij i przytrzymaj prawy przycisk myszki - będziesz mógł ustawić odpowiadający Ci widok.


Wciskając guzik 'Alt', podświetlisz nazwy postaci, NPC i mobów znajdujących się w pobliżu. Nazwy potworów (mobów) będą wyświetlane na czerwono.

Aby odebrać pierwszą misję, kliknij na zwój znajdujący się po lewej. Jego nazwa to "Witamy w Metin 2".

Po odebraniu pierwszej misji, na mini mapie pojawi się migający punkt. Powinieneś się do niego udać. Twoja postać jest zawsze w centrum mini mapy. Na mini mapie podświetlony jest kierunek, w który aktualnie patrzysz. Klikając na '+' i '-' możesz zmieniać zoom mini mapy.
Teraz udaj sie do NPC, na którego wskazuje migający punkt. Dostaniesz od niego zadanie (tzw. quest):

Porozmawiaj ze wskazanym NPC. Aby to uczynić, wystarczy na niego kliknąć lewym przyciskiem myszki.

Po zapoznaniu się z treścią zadania, kliknij na przycisk 'Kontynuuj'. Dowiesz się co masz zrobić, aby otrzymać nagrodę.

Zaraz po zapoznaniu się z treścią zadania, otwarta będzie duża mapa. Będzie na niej pokazany punkt, do którego powinieneś się udać. Aby pokazać/ukryć dużą mapę, wciśnij klawisz 'M'. Aktualnie musisz się udać do Strażnika Wsi i wykonać zadanie, które Ci zleci:

Podejdź do Strażnika Wsi i porozmawiaj z nim. Poprosi Cię, abyś kupił mu kilka miksturek.

NPC u którego możesz kupić mikstury potrzebne do wykonania zadania jest podświetlony na obu mapach (dużej i mini-mapie). Dodatkowo, gdy się do niego zbliżysz, zauważysz nad nim migającą strzałkę. Po lewej stronie pojawił Ci się zwój z zadaniem - kliknij na niego, aby otrzymać więcej informacji o misji. Aby otrzymać miksturki, podejdź teraz i porozmawiaj z NPC Handlarz Różności.

Kliknij teraz lewym przyciskiem myszki na postać, nad którą unosi się migająca strzałka. Po zakończeniu rozmowy zgodnie ze wskazówkami udaj się ponownie do Strażnika Wsi aby dostarczyć mu przesyłkę.

Nie powinieneś się nudzić... już niedługo przeprowadzisz swoją pierwszą walkę.
Po dostarczeniu przesyłki, jako nagrodę, otrzymałeś kilka mikstur - jesteś teraz odpowiednio przygotowany.

Teraz idź w stronę wyjścia z miasta, zauważysz tam kilka psów i wilków.
Na początek, najlepszym wyborem będzie zabijanie Dzikich Psów. Pamiętaj jednak, że moby zawsze atakują w grupach. W każdej grupie znajdują się trzy (3) moby. Rozpoczynając walkę, musisz walczyć z całą grupą jednocześnie.

Aby rozpocząć walkę, kliknij lewym przyciskiem myszki na Dzikiego Psa. Po kliknięciu, zobaczysz, że walczysz przeciwko mobowi, który ma poziom (level) 1 (informacja o poziomie znajduje się u góry). Jest to najłatwiejszy przeciwnik. Aktualnie także masz poziom 1 - z takim levelem nie powinieneś atakować mobów, które mają na przykład poziom 6. Twoja postać podejdzie do psa i zacznie go uderzać. Swój poziom Punktów Życia (PŻ) możesz kontrolować na bieżąco - ilość PŻ wyświetlana jest w postaci paska dostępnego na dole po lewej (kolor czerwony). Jeśli dopuścisz do "zniknięcia" czerwonego koloru to Twoja postać zginie. Nie ma nic złego w tym, że postać umrze - po prostu będziesz musiał odczekać 10 sekund aby móc ją ponownie "ożywić". Wraz z upływem czasu, Punkty Życia się regenerują. Do klawiszy 1-4 i F1-F4 możesz przypisać na przykład miksturki - później, nawet podczas walki, możesz ich używać. Wystarczy, że wciśniesz wtedy jeden z klawiszy: '1', '2', ... 'F1', 'F2' etc.

Im więcej zabijesz przeciwników, tym więcej doświadczenia dostaniesz. Zdobyte punkty doświadczenia są ukazane w postaci czterech (4) kul na dole po lewej stronie. Jeśli wypełnisz 4 kule, dostaniesz 1 poziom. Za wypełnienie trzech pierwszych kul, dostajesz zawsze 1 punkt, który możesz przydzielić do statystyk (wit, int, sił, zr).

Punkty te dają Ci możliwość "ulepszania" postaci. Aby otworzyć menu, w którym będziesz mógł przydzielić te punkty, kliknij na guzik symbolizujący znaczek 'Plus' (znajduje się on w lewym dolnym rogu) lub wciśnij klawisz 'C':
Zawsze, gdy do wykorzystania będzie chociaż jeden punkt statystyk, widoczny będzie tam mały guzik 'Plus'. Aby dodać punkt do jednej z czterech "umiejętności" (wit, int, sił, wit), należy kliknąć właśnie na ten symbol. Poprzez rozwijanie statystyk, otrzymujesz na przykład: wit => więcej Punktów Życia i większą obronę, sił => większe obrażenia itd.

Często dzieje się tak, że po pokonaniu danego potwora coś z niego wypada. Może to być albo Yang (pieniądze) lub przedmiot. Aby podnieść tzw. "drop" wystarczy na niego kliknąć.

W Twoim plecaku (guzik 'I') widzisz co do tej pory znalazłeś. Jeśli znaleziony przedmiot może być używany przez Twoją klasę postaci i spełniasz wymagania levelowe, to możesz go od razu założyć.
Walcz aż aż zapełnią się wszystkie 4 kule doświadczenia. Po osiągnięciu nowego poziomu postaci, otrzymasz nowe misje/zadania:

Otwórz dużą mapę (guzik 'M'), aby dowiedzieć się w którą stronę teraz iść. Możesz również wcisnąć guzik 'N' aby otworzyło się menu z aktualnymi misjami/zadaniami:

I dalej już grasz sam:)


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (14) | dodaj komentarz

Misje metin2

czwartek, 25 września 2008 20:39
Witam. Mam na imię Ania i oto mój pierwszy temat : Misje metin2. Misje dla tych początkujących i trochę wytrwalszych
Pozdrawiam i zapraszam do czytania.

Poziom 1
Zadanie od Strażnika Miasta: Idź do Obrońcy, masz kupić dla niego napoje u Handlarza Różnościami
Nagroda: 200 yang, losowy przedmiot


Poziom 2
Zadanie od Strażnika Miasta: Zabij 9 dzikich psów
Nagroda: 250 doświadczenia, 1000 yang, Czerwone Mikstury(S) x 15


2 Misja:
Zadanie: Zabij 10 dzikich psów lub 5 głodnych wilków
Nagroda: 10% doświadczenia, zbroja+0 dla klasy którą gramy


Poziom 3
Zadanie od Strażnika Miasta: Idź do Handlarza Różnościami i pomóż jej w oddaniu książki do jej ojca
Nagroda: 450 doświadczenia, 5000 yang, Niebieskie Mikstury(S) x 20


3 Misja:
Zadanie: Zabij 20 dzikich psów albo 10 głodnych wilków
Nagroda: 10% doświadczenia, hełm+0


Poziom 4
Specjalne zadanie od Biologa Chegibrab: NOWE !! Chce on 5 kwiatów brzoskwini. Walimy w kazdego "alfa" i kwiatki pojedynczo do bilogoga [;
Nagroda: Miecz +3 (początkowy) PD (500?), 1k. yang


4 Misja:
Zadanie: Zabij 15 głodnych wilków albo 5 głodnych wilków alfa
Nagroda: 10% doświadczenia, tarczę +0, Czerwone Mikstury(S)x20


Poziom 5
Zadanie od Nauczyciela: Idź do nauczyciela w mieście i wybierz swoją Ścieżkę Umiejętności
Nagroda: 4 punkty umiejętności


5 Misja:
Zadanie: Zabij 10 głodnych wilków alfa albo 10 głodnych błękitnych wilków
Nagroda 10% doświadczenia, losowe mikstury


Poziom 6
Zadanie od Strażnika Miasta: Idź do Kowala i pomóż mu odebrać jego świński nos od Dozorcy
Nagroda: 1300 doświadczenia, 2.000 yang, Futro Wilka+


Zadanie od kowala: Mamy zanieść wędkę do Rybaka
Nagroda: 5.000 yang


Zadanie od Handlarza Różnościami: Pomóż jej odebrać pustą butelkę od Yonah, który każe nam znaleźć nasionko brzoskwini zjedzone przez dziki. (Yonah mówi o knurach ale zabijać trzeba dziki)
Nagroda: 1500 doświadczenia, 1.000 yang


6 Misja:
Zadanie: Zabij 20 głodnych błękitnych wilków albo 10 głodnych dzików
Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 7
Zadanie od Handlarza Różnościami: Dowiedz się co jej Ojciec chce zjeść
Nagroda: 1.000 doświadczenia, 1500 yang


Zadanie od Rybaka: Musimy przynieść mu 5 Martwych okoni (znów błąd w tłumaczeniu bo chodzi o martwe karasie)
Nagroda: wędka +1


7 Misja:
Zadanie: Zabij 10 głodnych dzików albo 5 głodnych błękitnych alfa wilków.www.free-yang.pl.tl
Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot

Poziom 8
Zadanie od Baek-Go: Znaleźć wątrobę błękitnego wilka potrzebną do zrobienia lekarstwa
Nagroda: 3.000 doświadczenia, 5.000 yang, Futro wilka


8 Misja:
Zadanie: Zabij 20 głodnych dzików albo 10 błękitnych alfa wilków
Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 9
Zadanie od Strażnika Miasta: Zakończyłeś jego podstawowy trening
Nagroda: 5.000 doświadczenia, 2.000 yang


Zadanie od Kowala: Zanieś list do jego przyjaciela Deokbae w mieście na 2 mapie
Nagroda: 4.000 doświadczenia, 3.000 yang


9 Misja
Zadanie: Zabij 15 głodnych błękitnych alfa wilków albo 5 głodnych czerwonych dzików
Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 10
Zadanie od Kapitana: Porozmawiaj z muzykiem Yuhwanem w mieście na 2 mapie
Nagroda: 5.000 doświadczenia. 2.000 yang


Zadanie od Aranyo: Znajdź jej męża, Soon
Nagroda: 7.000 doświadczenia, 10.000 yang


Zadanie od Soon: Porozmawiać z Urielem na temat wachlarzy
Nagroda: 6.000 doświadczenia oraz 2.000 yang


10 Misja:
Zadanie: Zabij 20 głodnych błękitnych alfa wilków albo 10 głodnych czerwonych dzików
Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 11
Zadanie od Handlarza Zbrojami: Pomóż mu odebrać jego zbroję od Kowala, który wyśle nas do Uriela po rudę żelaza, Octavio po skórę i Yonaha po węgiel. Żeby otrzymać te przedmioty będziemy musieli dostarczyć Urielowi księgę klątw, którą zabrały mu dzikie psy, Octavio żółć z niedźwiedzia a Yonahowi glinkę z czerwonych dzików
Nagroda: 26.000 doświadczenia, 15.000 yang, nos świni, zbroja od 18 poziomu+3


11 Misja:
Zadanie: Zabij 10 głodnych czerwonych dzików albo 5 głodnych niedźwiedzi
Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 12
Zadanie od Kapitana: Zabij 10 głodnych szarych alfa wilków (kapitan nam mówi o szarych wilkach ale chodzi o szare alfa wilki)
Nagroda: 10.000 doświadczenia, 3.500 yang


Zadanie od Octavio: Znajdź książkę kucharską, idź do Soon a następnie
www.free-yang.pl.tl będziemy musieli mu przynieść jelito wypadające z szarych wilków
Nagroda: 12.000 doświadczenia, 5.000 yang, szpon wilka

12 Misja:
Zadanie: Zabij 15 niedźwiedzi albo 10 szarych wilków
Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 13
Zadanie od Starszej Pani: Musimy jej przynieść futrzany płaszcz, zabijając szare wilki. (tutaj wypada przedmiot o trochę innej nazwie, nie pamiętam jakiej. Chyba jest to futro wilka)
Nagroda: 15.000 doświadczenia, czerwona mikstura oraz zbroję + 2


13 Misja:
Zadanie: Zabij 20 szarych wilków albo 5 niedźwiedzi grizzly
Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 14
Zadanie od Kapitana: mamy zniszczyć jeden Metin bitwy (tutaj najlepiej poprosić kogoś o pomoc bo samemu ciężko zrobić tego questa)
Nagroda:20.000 doświadczenia, 10.000 yang


14 Misja:
Zadanie: Zabij 15 niedźwiedzi grizzly albo 5 szarych alfa wilków.
Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 15
Zadanie od Kapitana: Rozmowa z Yuhwan w 2 wiosce
Nagroda:20.000 doświadczenia, 10.000 yang

Zadanie od Ah-Yu's: Porozmawiaj z Handlarzem Bronią, który karze iść do Octavio. Ten znów wyśle nas do Yu-Rang w 2 wiosce po ryżowe ciasteczko. Pogadaj z dokuczającą jej dziewczynką, wróć do Yu-Rang po ciasteczko z którym wróć do Ah-Yu.
Nagroda: 26.000 doświadczenia, 10.000 yang


15 Misja:
Zadanie: Zabij 20 niedźwiedzi grizzly albo 10 szarych alfa wilków.
Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 16
Zadanie od Kapitana: Mamy zabić szpiega, który zbiegł do Białych Zaprzysiężonych. Musimy zabijać zaprzysiężonych żołnierzy i łuczniczki na 2 mapie (nie mają dopisku biały), jak wypadnie zwój wracamy do Kapitana
Nagroda: 40.000 doświadczenia, 5.000 yang


Zadanie od Kowala: Musimy znaleźć topór. Zabijaj Zaprzysiężonych żołnierzy a jak wyleci topór, wróć do Kowala
Nagroda: 36.000 doświadczenia, 10.000 yang, ornament


16 Misja:
Zabić 15 szarych alfa wilków albo 5 tygrysów
Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 17
Zadania nie ma żadnego.


17 Misja
Zabić 20 szarych alfa wilków albo 10 tygrysów
Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 18
Zadanie od Handlarza Różności: Trzeba znaleźć spinkę do włosów. Musisz zabijać zaprzysiężonych łuczników, a jak wypadnie spinka wrócić do Handlarza
Nagroda: 60.000 doświadczenia, 10.000 yang, bilet na konną jazdę


18 Misja
Zabić 20 tygrysów albo 10 czarnych niedźwiedzi
Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 19
Zadanie od Mirine: Trzeba odnaleźć brata Mirine. Musimy iść do 2 wioski i porozmawiać z Yuhwan oraz Yang-Shin i wrócić do Mirine
Nagroda: 122.000 doświadczenia, 5.000 yang


19 Misja:
Zabić 20 czarnych niedźwiedzi albo 10 brązowych niedźwiedzi
Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 20
Zadanie od Obrońcy: Zabić Mi-Jung. Musisz zabić Mi-Junga (jeżeli będzie z dopiskiem bezduszny to trzeba ubić i poczekać aż się pojawi ten bez przydomka i z obstawą). Najczęściej można go znaleźć na górze 1 mapy.
Nagroda: 122.000 doświadczenia, 20.000 yang, srebrna bransoletka


Zadanie Specjalne od Biologa Chaebirag: Nzalezy przyniesc mu 10 kwiatow bzu. Bez bedzie wypadal z Glodnych Czarnych Niedzwiedzi (z kazdego zabitego po 1 az do uzbierania 10). Biolog jednak uwaza niektore za "uszkodzone" (srednio 2 na 10). W takim wypadku trzeba polowac dalej.
Nagroda: 95.000 Doswiadczenia 15.000 Yang Miedziana Bransoleta+3


20 Misja
Zabić 20 brązowych niedźwiedzi albo 15 zaprzysiężonych łuczników
Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 21
Zadanie od Handlarza Bronią: Przynieść płótno i rude żelaza. Idziemy do Uriela po żelazo a on wysyła nas po swój tobołek z rzeczami (zabijamy tygrysy dopóki nie wypadnie nam tobołek Uriela). Po płótno idziemy do 2 wioski do Ariyoung, ona nas wyśle do Ah-Yu. I wracamy do Handlarza.
Nagroda: 122.000 doświadczenia, 20.000 yang, broń +3 dla klasy którą gramy


21 Misja
Zabić 20 zaprzysiężonych łuczników albo 10 białych tygrysów
Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 22
Zadania na tym poziomie nie ma


22 Misja
Zabić 25 białych tygrysów lub 10 zaprzysiężonych komandorów
Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 23
Zadanie od Obrońcy: Mamy zabić Eun-Jung. Wykonanie podobne jak lvl 20 tylko postać się zmienia.
Nagroda: 150.000 doświadczenia, 25.000 yang, złoty naszyjnik +4


Misja 23
Zabić 20 Tchorz Zaprzysiezony Komandor NOWE !! albo 40 złych żołnierzy czarnego wiatru (tych bez nazwy w grze)
Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 24
Zadanie od Mirine: Przynieś mundur jej brata. Musisz bić wszystkich z Gangu Czarnego Wiatru dopóki nie wypadnie zużyty czarny uniform (odradzam tego questa chyba że już ktoś uniform ma, na dodatek nie dostałem żadnych yang)
Nagroda: 25.000???, miecz na 25 poziom


24 Misja
Zabić 60 żołnierzy czarnego wiatru (tych bez nazwy w grze) lub 80 maniaków czarnego wiatru Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 25
Zadanie od Kapitana: Mamy dowiedzieć się czegoś o kawalerii, zadanie polega na bieganiu od osoby do osoby.
Nagroda: 150.000 doświadczenia, 30.000 yang, złote kolczyki


Zadanie od Starszej Pani: Zabić 30 Jin-Hees. Sytuacja identyczna jak w misji 20 i 23, ale jeśli ktoś nie ma zamiaru się żenić niech lepiej ominie tego questa, zryty strasznie.
Nagroda: Pierścionek ślubny (potrzebny jest 1 na osobę)


Zadanie od Stajennego: Mamy przynieść mu medal konny (można go zdobyć w legowisku małp na 2 mapie lub pustyni albo kupić na rynku), następnie będziemy musieli zabić 20 dzikich łuczników w czasie 30 minut (lepiej się wcześniej przygotować i rozpoznać teren bo w razie niepowodzenia medal przepada [chyba]). Po powrocie musimy odczekać 12-24 godzin aż stajenny przygotuje obrazek konia, potem zapłacić 100.000 yang i już możemy się lansować na koniu Smile


Zadanie od biologa NOWE !!
zebrać 10 grzybów Tue (wypadają z głodnych brązowych niedzwiedzi- i tylko te się licza)
nagroda: 200.000 exp 20.000 yang + losowy przedmiot (np. żelazny hełm +2)


25 Misja
Zabić 80 żołnierzy piechoty albo 20 Jak-To
Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 26
26 Misja
Zabić 80 dzikie sługi lub 20 Gu-Ryung
Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 27
Zadanie od Kapitana: Zniszcz Metin Czerni
Nagroda: 300.000 doświadczenia, 15.000 yang, ornament i czerwony klejnot


Zadanie od Ariyoung: Znajdź jej zaginionego męża, potem zabijaj Goo-Pae (aż ci nie wypadnie pamiątka po mężu, którą jest pierścionek. Można bić w kilka osób bo pierścionek i tak wpada do plecaka automatycznie).
Nagroda: 300.000 doświadczenia, 10.000 yang

27 Misja
Zabić 30 Gu-Ryung albo 20 Generałów
Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 28
Zadania na tym poziomie nie ma


28 Misja
Zabić 35 orków albo 30 generałów
Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 29
29 Misja
Zabić 40 orków albo 30 zwiadowców orków
Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 30
Zadanie od Ah-Yu: Mamy znaleźć 3 oszczepy należące do jej zaginionego męża, zabijając dzikusów (zabijaj Dzikich Żołnierzy, Lojalistów ??, Łuczników i Generałów). Oszczepy wypadają do plecaka a nie na ziemię i mają postać shurikenow. A ponieważ nie pojawia sie żaden komunikat trzeba sprawdzać co jakiś czas czy quest już nie jest zakończony.
Nagroda: 300.000 doświadczenia, 20.000 yang


Zadanie od Biologa Chaegirab: musimy przynieść mu 10 zębów orka. (zęby orka + nie są zaliczane, może się zdarzyć że odrzuci nam ząb jako zepsuty). Podostarczeniu wszystkich zębów mamy znależć i dostarczyć mu: Kamień Duszy Jinunggyi Nagroda: receptura, którą niesiemy do Baek-Go i dostejemy +10 bonus(stały) do prędkości poruszania się
oraz 30-to minutowy pierścień zdobywanego doświadczenia +20%


Zadanie od Uriela: Mamy udać się do Lochu Małp i przynieść mu dane z tablicy (wystarczy dotknąć tablicy z komnacie matki małp, jest przy wyjściu). Potem musimy dostarczyć mu dane z tablicy przy ezoterycznej wieży (stoi w dolinie Seugryong na samym środku mapy)
Nagroda: 420.000 doświadczenia, 20.000 yang


30 Misja
Zabić 40 Elit. Orc Zwiadowców albo 30 ...... (latające oka na pustyni )
Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 31
Zadanie od Huahn-So: Przynieść ulubione kwiaty Airyoung.
Nagroda: 400.000 doświadczenia, 12.000 yang


31 Misja:
Zabić 50 50 Duzy Łysy ork Zwiadowca albo 45 (latające oka na pustyni)
Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot

Poziom 32
Zadanie od Uriela:
Część I - Musimy przynieść od Wędrownego Handlarza brakującą stronę do książki. Handlarz za to żąda 20 srebrnych mieczy +0, jak mu je damy wyśle nas po tą kartkę do Memoriału Woela (na 1 mapie, będzie zaznaczony). Niektorzy nie wiedza za srebne mozna kupic u handlarza Bronia ;P
Nagroda: 1.000.000 doświadczenia, 50.000 yang, łzy boga

Część II - Musimy udać się do Łowcy w 2 wiosce na rozmowę. Łowca powie nam o następnej stronie książki, żeby ją zdobyć musimy zabijać Elit. Orc Czarodziej.
Nagroda: 1.000.000 doświadczenia, 50.000 yang, 10 Białych Flag

Część III - Mamy iść do Mrocznej Świątyni po kolejną stronę.
Nagroda: ....patrz poziom 40


32 Misja:
Zabić 50 Czarnych Łysych Orków Wojowników albo 40 Małych Podłych Pająków
Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 33
Zadanie od Kowala: Mamy mu przynieść po 100 rudy złota, srebra i ebonitu na nową broń
Nagroda: 200.000 doświadczenia, 20.000 yang, broń +3


33 Misja
Zabić 35 Ezoterycznych Fanatyków albo 30 Król skorpion
Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 34
Zadanie od Kowala: Mamy mu przynieść po 100 rudy miedzi, ebonitu i kawałków pereł na nowy pancerz
Nagroda: 200.000 doświadczenia, 20.000 yang, zbroja +3


34 Misja
Zabić 40 Ezoterycznych Fanatyków albo 40 Król skorpion
Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 35
Zadanie od Deokbae: Musimy odzyskać złoty topór Deokbae od Dzikich Generałów
Nagroda: 400.000 doświadczenia, 30.000 yang

35 Misja
Zabić 40 Ezoterycznych Arahan albo 40 Trujących Pająków
Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 36
Zadanie od Mirine: Starszy brat Mirine znów zaginął, musisz udać się do Youhwan (2 wioska), pogadać z nim. Następnie idziemy do Yang-Shin, a ten każe nam poszukać brata w dolinie smoka (lecimy do doliny orków a tam do kółeczka na mapie)
Nagroda: 600.000 doświadczenia, 35.000 yang


36 Misja
Zabić 20 Wodzów Ezoterycznych Arahan albo 20 Wężowy Miecznik
Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 37
Zadanie od Yu-Rang: (2 wioska) Jej przyjaciółka Taurean chwaliła się jej, że powiesiła dzwonek na pustynnym pająku i musimy iść to sprawdzić. Idziemy na pustynię i bijemy dowolne pająki. Pojawia się komunikat, że nie znaleźliśmy dzwonka. Wracamy do wioski i rozmawiamy z Taurean, która prosi nas o zawieszenie dzwonka. Wracamy na pustynię i znów bijemy pająki aż pojawi się komunikat o zdaniu misji. Wracamy do wioski po nagrodę.
Nagroda: 700.000 doświadczenia, 30.000 yang


37 Misja
Zabić 30 Boss wojownik arahan Nowe !! (w świątyni, na dalszych platformach)) albo 20 Czerwonych Pająków
Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 38 Zadanie od Soon: Najpierw musimy się udać do jego żony Aranyo, która wysyła nas do Handlarza różnościami. Ta znów kieruje nas powrotem do Soona, który każe nam przynieść Świątynną Księgę. (musimy zabijać Mrocznych Fanatyków, czyli zwykłych ezoteryków, dopóki nam ona nie wypadnie)
Nagroda: 850.000 doświadczenia, 20.000 yang


38 Misja
Zabić 40 Best. Wodz. Arachan albo 20 Szponiastych Pająków
Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 39
Zadanie od Yu-Rang: Mamy odzyskać torty ryżowe od pająków na pustyni. Do zaliczenia questa musimy zabijać Małe Pająki. Misja na czas... na wykonanie jej mamy tylko 30 min. Torty wpadają bezpośrednio do plecaka.
Nagroda: 900.000 doświadczenia, 25.000 yang


39 Misja
Zabić 40 Ezot. Dręczycieli albo 30 Pająków Żołnierzy
Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot

Poziom 40
Poszukiwanie 3 strony: Musimy zabijać mrocznych fanatyków z Mrocznej Świątyni w dolinie orków.
Nagroda: 2.000.000 doświadczenia, 50.000 yang, pigułka życia


Poszukiwanie 4 strony: Musimy udać się na Pustynie Yongbi do lochu małp i dotknąć pomnika. Nagroda: 2.000.000 doświadczenia, 50.000 yang, "Mikstura Wabiąca"-pigułka many Zadanie wykonujemy w lochu normalnych małp (loch na dole mapy pustyni).


Zadanie od Kapitana: Zabijać generałów klanu czarnego wiatru (Jak-To, To-Su i Gu-Ryung) Nagroda: 1.000.000 doświadczenia, Pierścień Języków na 30 dni (umożliwia mówienie i rozumienie innych języków)



40 Misja
Zabić 40 wysokich Ezot. Przywoływaczy albo 20 Silnych Zawadiaków Pustynnych
Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot


Zadanie od Kapitana: Mamy udać się do 2 miasta do Nakajima, który każe nam zabić Best kapitana z którego wypadnie nam 5 strona (oddajemy ją Urgielowi na 47 lvl)


Poziom 41
Zadanie od Domokrążcy: Musimy mu przynieść 100 szlifierzy (wypadają ze zwykłych orków czarodziejów po 2), nici od Ariyoung (musimy za nie zanieść ubrania do Ah-Yu w 1 mieście) i klejnot od Handlarza Różnościami w zamian za 100 wątrób tygrysa (wypadają po 2 z tygrysów i białych tygrysów)
Nagroda: 1.100.000 doświadczenia, złote kolczyki, naszyjnik, bransoleta


41 Misja
Zabić 40 Zły Duch Martewgo Ciała albo 25 Silny Małpi wojownik
Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot


Poziom 42
42 Misja
Zabić 30 zarażonych psów albo 20 silnych małpich generałów
Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot, yang


Poziom 43
Misja 43
Zabić: Zly Zarażony Pies 40 lub Mały Trujący Pająk 35
Nagroda: 2-5% doświadczenia, Losowy przedmiot


Poziom 44
Misja od Mr. Soon:
Zabic Berę, Tigrisa, Scrofę i Lykosa.- występują na 1 mapie, w zgrupowaniach swoich odpowiedników (niedźwiedź, tygrys, dzik, wilk)
Nagroda: 1.400.000 expa, 25.000 yang, czapka na 41 lvl +1 (zależy od postaci jaka.)


Misja 44
Zabić:Zły Zarażony Człowiek 40 lub Mały Trujący Pająk 40.
Nagroda:2-5% doświadczenia, 40k Yang


Poziom 45
Skarb lowcy;Trzeba zdobyc skarb lowcy z trudnych malp ktore znajduja sie w samym srodku pustyni(tym skarbem jest luk)
Nagroda: 1.500.000 doswiadczenia 20 Peleryn mestwa 35k yang(35.000 yang)


Misja 45
40 Best. Fanatyk lub 35 Smiertelny trujacy pajak


Poziom 46
Zadanie od Sunny Wódz Mocy Smoka Trzeba zabijać w Świątyni Dumnych Wojowników (czyli Elit. Wojowników) Muszą wypaść 2 księgi....
Nagroda: 1,7 mln expa 30k yang 3 diamenty


Poziom 47
Quest od Yonah [chyba tak, chodzi o garncarza] Yonah prosi o przyniesienie 10 Sian [jedzenie konia] do stajennego
Nagroda: 1.800.000 exp i "nagroda" [podejrzewam losowy przedmiot ja dostałem księgę misji trudną]

Poziom 47
Oddajemy Urielowi stronę z pamiętnika (z 40 lvl) On mówi nam abyśmy poszli do lochów pająków (v1) Oddajemy strone Urielowi i idziemy do muzyka Yuhwan. Następnie idziemy zabijać pustynnych zawiadaków aż nie wyleci strona, (pustynni zawiadacy występują w grupach z skorpionami łucznikami i węzami, nie będzie zaliczać gdy będziemy bić silnych pustynnych zawiadaków) Idziemy do muzyka, następnie do Uriela, On każe nam zabijać węże. Gdy wyleci strona idziemy do Uriela.
Nagroda: 5,000,000 exp, peleryny męstwa, yang.

47 misja
35 Zły zarażony człowiek
35[nie na 100%] Silna Kamienna Małpa


Poziom 48
Zadanie od Zdrajca Bajso: Mamy przynieść mu Próbkę Zarażonego Człowieka
Nagroda: 1,9 kk expa i 30.000 yang


Misja 48
Zły zarażony Miecznik - 40


Poziom 49
Mamy przyniesc sto ok pająków
Nagroda: 2,1 kk expa i 60.000 albo 80.000 yang


Misja 49
Best wojownik Arahan


Poziom 50
Quest od Kapitana
trzeba poprzekładać Litery tak żeby wyszły słowa: WROGOWIE WIDZIANI NA HORYZONT
Nagroda: 2,5kk. dosw.


Poziom 51
Od Garncarza Yonah Musimy znalezc informacje o porcelanie Saldon i jezdzimy po npc.
Nagroda: 2.500.000 dosw. 35000 yang. Jadelitowe buty +3

Podziel się
oceń
0
2

komentarze (631) | dodaj komentarz

Zdjęcia w galeriach.


wtorek, 2 września 2014

Licznik odwiedzin:  448 656  

Kalendarz

« wrzesień »
pn wt śr cz pt sb nd
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Archiwum

Galerie

Wyszukaj

Wpisz szukaną frazę i kliknij Szukaj:

Głosuj na bloog






zobacz wyniki

Subskrypcja

Wpisz swój adres e-mail aby otrzymywać info o nowym wpisie:

O moim bloogu

wszystko o metin2.

O mnie

...

Statystyki

Odwiedziny: 448656
Wpisy
  • liczba: 9
  • komentarze: 1696
Galerie
  • komentarze: 339
Metin2 -  MMOG z Dalekiego Wschodu - MMOG z Dalekiego Wschodu

Lubię to

Więcej w serwisach WP

Bloog.pl

Bloog.pl